Akıllı Telefon Kiralama Hizmeti
Akıllı Telefon Kiralama Hizmeti, sürekli gelişen ve değişen teknoloji karşısında ihtiyaç duyduğunuz en yeni cep telefonlarını kiralamanıza olanak sağlayan, size uygun ve esnek ödeme yöntemleriyle 24 aya kadar kiralama yapıp, son teknolojinin konforunu yaşayabileceğiniz bir hizmettir.
Nasıl Kiralayabilirim?
Tüm Mediamarkt mağazalarımızda Akıllı telefon Kiralama Hizmetinden yaralanabilirsiniz.
Ödeme seçenekleri nelerdir?
Kiralamak istediğiniz akıllı telefonu kredi kartı ile 12 aya varan taksit ve Smart kiralama avantajıyla da kredi kartı limitinize dokunmadan aylık ödeme ile 6 ay ve 12 aylık taksit avantajıyla kiralayabilirsiniz.
Kiralanan akıllı telefonlar sıfır mı?
Kiraladığınız cihazlar sıfır, hiç açılmamış ve üretici garantisinde olan cihazlardır.
Akıllı Telefon Kiralama Hizmetine dahil olan avantajlar nelerdir?
Kiralanan akıllı telefonlar sıfır ve üretici garantisinde olan cihazlardır. Ürün kutusu ilk defa kiralama sırasında açılmaktadır.
Asistan Hizmeti
Kiraladığınız cihazla ilgili tüm konular hakkında Smart Kirala Asistan Hizmetinden destek alabilirsiniz. Oluşabilecek garanti içi veya dışı arıza veya hasarlarda tüm servis süreçleriniz Smart Kirala tarafından takip edilir .
Hasar Karşılama
Kiralama süresi boyunca toplamda cihaz bedelinin %70 ‘ine kadar oluşabilecek tüm hasarlar ve üretici garantisi dışında kalan onarımlar hizmet paketi kapsamı içindedir. Örneğin 30.000 TL’lik bir cihaz için kiralama süresi boyunca toplam 21.000 TL ‘ye kadar oluşacak garanti dışı hasarlar bu hizmet kapsamında bedelsiz olarak giderilir ve sizden ek bir ücret talep edilmez.
İkame Cihaz
Garanti içi veya dışı arızalarda cihazınızın onarım süresince kullanabilmeniz için cihazınızın işletim sistemine eşdeğer bir ikame cihaz asistanınız tarafından size ulaştırılır.
Ekran Koruma ve Kılıf Hizmetimiz;
Kiralanan cihaza ekran koruma uygulaması yapılmakta ve cihaz için koruyucu kılıf verilmektedir. Kiralama süresi boyunca yıpranmış ve kullanıma uygun olmayan ekran korumalarınızı, mağazalarımızda ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz.
24 aylık kiralama süresi sonunda cihazı sözleşmeye uygun bir şekilde teslim etmeniz durumunda; bu formda ayrıntıları ile belirtilen nakit teslimat bonusu hakkından faydalanabilirsiniz. Kiralama sonunda cihazı Smart Kirala’ya teslim ederek sözleşmede size taahhüt edilen asgari teslimat bonusunu nakit* olarak alabilir veya yeni cihaz ile kiralama hizmetine devam etmeniz durumunda indirim olarak kullanabilirsiniz. Kiralamanın 12. ayından itibaren; toplam ürün kira bedelini eksiksiz bir şekilde ödemiş olmanız şartıyla, yukarıda sayılan haklarınızın birinden faydalanabilirsiniz.
*Nakit Teslimat Bonusu; Kiralanan cihazın teslim anındaki durumuna göre Smart Kirala tarafından tespit ve değerlendirme yapılarak yine Smart Kirala tarafından belirlenen tutardır. Bu tutar, sözleşmede size taahhüt edilen asgari tutardan düşük olamaz.
Depozito ödemem gerekiyor mu?
Smart Kirala, sizlere sunduğu kiralama işlemleri için hiçbir depozito talep etmemektedir.
Herhangi bir gizli maliyet var mı?
Size bildirilen ve faturalandırılan maliyetlerden başka hiçbir gizli maaliyet, vergi ödemesi ve masraf bulunmamaktadır.
Kiralamadan önce kredi kontrolü gerekiyor mu?
Evet, KKB puanınız anlaşmalı olduğumuz kurum tarafından sorgulanır, onaylanması halinde süreç tamamlanır.
Kiraladığım Ürün İçin Tarafıma Fatura Gönderilecek mi?
Faturalarınız, sözleşmede belirteceğiniz fatura bilgileriniz doğrultusunda düzenlenecek ve belirttiğiniz mail adresine kiralama süresi boyunca her ay düzenli olarak gönderilecektir
Kiralamayı başlangıçta kararlaştırılan sürenin bitiminden önce sonlandırabilir miyim?
Kiralamayı kararlaştırılan süreden daha önce sonlandırmak isterseniz; Cihazı derhal teslim etmeniz ve sözleşmedeki tüm maddi yükümlülüklerinizi yerine getirmeniz gerekmektedir.
Kiralama süresini uzatabilir miyim?
Sözleşmenin sona ermesinden bir ay önce talepte bulunursanız sözleşmenin uzatılmasına karar verebiliriz.
İkame Cihaz Nedir?
Kiraladığınız telefonu herhangi bir sebepten dolayı servis hizmeti için tarafımıza gönderdiğinizde, tarafınıza gönderilen yedek telefondur. Kiraladığınız ürünün onarım işlemleri tamamlanıp tarafınıza teslim edildiğinde, ikame olarak tarafınıza gönderilen cihaz sizden geri talep edilir.
Kiraladığım ürün ile ilgili sorun yaşarsam size nasıl ulaşabilirim?
Herhangi bir sorun yaşamanız halinde; 444 76 70 Özel Asistan Destek Hattından veya [email protected] mail adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Destek Hattımız hafta içi 08.00-18.00 saatleri arasında hizmet vermektedir
Arızalı cihazlar, üretici garantisi dâhilindeyse, üretici garantisini sağlayan firmaya Smart Kirala tarafından gönderilir. Üretici firma ile ilgili sürecin takibi Smart Kirala tarafından yürütülür.
Üretici Firmanın garantisi kapsamına girmeyen durumlarda ise Smart Premium Hizmet Paketi devreye girer. Hizmet Paketine göre; Cihazın toplam bedelinin %70’ine kadar meydana gelecek hasarlar Smart Kirala tarafından karşılanır.
Üretici firma garantisinde sorun giderilirse, Smart Premium Hizmet Paketi limitiniz bu durumdan etkilenmeyecektir.
Smart Premium Hizmet Paketi Kapsamında aldığınız garanti dışı onarım hizmetlerinde, onarım maliyetleriniz ve kalan limitiniz size detaylı olarak bildirilecektir.
Servis işlemleriniz süresinde size ikame cihaz gönderilir.
Kiraladığım Telefon Onarılamayacak Kadar Hasar Görürse Ne Olur?
Cihazda onarımın mümkün olmadığı veya onarım maliyetlerinin değişim bedellerine yakın ya da eşit olması durumunda; hasarlı cihaz, muadil cihaz ile değiştirilecektir.
Bu durumda kullanılamaz hale gelen cihaz bedelinin %70’ini Smart Premium Hizmet Paketi kapsamında biz karşılayacağız.
Servis Hizmeti Almak için Kargo Ücreti Ödemem Gerekiyor Mu?
Anlaşmalı kargomuz ile ürününüzü ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
Kiraladığım Telefonu satmam durumunda sorumluluğum nedir ?
Böyle bir durumda hem ceza kanunu kapsamında sorumluluğunuz olacaktır hem de sözleşmemiz doğrultusunda tazminat sorumluluğunuz doğacaktır.
Ürünü İade Ederken İçindeki Kişisel verilerimi ve Hesaplarımı Kaldırmam Gerekir Mi ?
Cihazı iade ederken kaydetmiş olduğunuz kişisel veriler dahil her türlü bilgi, belge ve hesabı silmeniz gerekmektedir.
Cihazı iade ederken tüm şifreleri kaldırmanız gerekmektedir.
Kiraladığım ürünümü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim ?
Ürünü teslim alırken mutlaka kargo görevlisi/kuryenin önünde açarak kontrol edin. Üründe herhangi bir eksiklik veya kusur var ise mutlaka tutanak tutun veya teslimat fişinde belirtin. Akabinde 444 76 70 nolu müşteri hizmetlerimizi arayabilir veya [email protected] üzerinden konuyla ilgili tarafımıza bilgi verebilirsiniz.
Cihazı belirtilen süre içinde iade etmediğiniz durumlarda hem cezai sorumluluğunuz hem de tazminat sorumluluğunuz doğacaktır.
Kiraladığım Telefon kaybolursa ya da çalınırsa ne yapmalıyım?
Kiralamış olduğunuz cihazın kaybolması veya çalınması durumunda derhal destek hattımız veya mail adresimiz üzerinden bize haber vermeniz gerekmektedir. Ayrıca Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) bilgi ve ihbar merkezine (0312 294 94 94) ihbarda bulunmanız veya e-devlet kapısı üzerinden başvuru yaparak mutlak surette kayıp/çalıntı ihbarında bulunmanız gerekmektedir.