Kargo / Teslimat / Hasarlı Ürün
Kargo / Teslimat / Hasarlı Ürün
Stoktan Gönderi olan ürünlerde Adrese Teslimat seçeneği ile Saat 14:00’e kadar verilen siparişleriniz aynı gün, saat 14:00 sonrası verilen siparişleriniz ertesi gün kargoya verilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde SMS/E-mail ile bilgilendirilirsiniz. Siparişiniz kargo firmaları tarafından belirlenen teslimat süresi içerisinde teslim edilecektir.
Siparişinizi verirken teslimat / fatura adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres değişikliği yapılmamaktadır.
Web sitemizden satın alınan siparişinizin faturası ürününüz kargoya verildikten sonra ortalama 7 iş günü içerisinde faturanız e-posta adresinize E-fatura olarak iletilecektir. Bu nedenle alışverişiniz sırasında e-posta adresinizi doğru olarak girdiğinizden emin olunuz.
Hesabım menüsü altında yer alan "Siparişlerim" alanından, ilgili siparişinize ait faturanıza “Fatura İndir” butonu ile ulaşabilirsiniz. Üye olmadan oluşturulan siparişlerde, web sitemiz ana sayfasında bulunan ‘’Sipariş Takip’’ başlığından veya linki üzerinden sipariş numaranızı ve cep telefon numaranızı girerek, siparişinize ait faturanıza ulaşabilirsiniz.
Faturalarınızı 0850 222 15 00 no’lu Çağrı Merkezimizi arayıp 5’i tuşlayarak cep telefonunuza sms ile de alabilirsiniz.
Hasarlı/Kırık ürünlerde “Durum Tespit Tutanağı” ile işlem sağlanmaktadır.
Kutu Hasarlı ise; Sipariş ettiğiniz ürünün kutusunda hasar, eksik veya gözlemlenebilir hasarlı ürün olduğunu fark ederseniz, teslimat personeli yanınızdayken, "Durum Tespit Tutanağı" düzenlenmesi gerekmektedir. Durum Tespit Tutanağı’nı müş[email protected] mail adresine iletebilir veya 0850 222 15 00 no’lu telefondan Çağrı Merkezi’miz ile iletişime geçebilirsiniz.
Ürün Hasarlı ise; Kurulum gerektiren TV, beyaz eşya, klima gibi ürünlerde, kurulum sırasında Yetkili Servis tarafından düzenlenecek “Servis Hasar Raporu” gerekmektedir. Diğer ürünler için paket içeriğinde eksik ya da hatalı ürün olduğunu fark ederseniz, inceleme yapılması için 0850 222 15 00 no’lu Çağrı Merkezi’mizi arayarak başvuru yapabilirsiniz.
Siparişinize ait ürünlerin kutusunda hasar olması veya eksik kutu olması durumunda “Durum Tespit Tutanağı” ile işlem sağlanmaktadır .
Teslimat sırasında kutuda hasar veya eksik koli olduğunu fark ederseniz, teslimat personeli yanınızdayken "Durum Tespit Tutanağı" düzenlenmesi gerekmektedir. Düzenlenen Tutanağı müş[email protected] mail adresine iletebilir veya 0850 222 15 00 no’lu telefondan Çağrı Merkezi’miz ile iletişime geçebilirsiniz.
Teslimat sonrasında paket içeriğinde eksik ya da hatalı ürün olduğunu fark ederseniz, inceleme yapılması için 0850 222 15 00 no’lu Çağrı Merkezi’mizi arayarak başvuru yapabilirsiniz.
Satın aldığınız ürüne ait hediye ürünün size ulaşmaması durumunda Çağrı Merkezi’miz ile irtibata geçip durumu iletebilirsiniz. Bildiriminiz doğrultusunda, eksik Hediye Ürün temin edilerek, adresinize kargoyla gönderilir.
Çağrı Merkezimiz’i (0850 222 15 00) arayarak kayıt oluşturabilirsiniz. Kısa süre içinde gerekli kontroller sağlanarak Müşteri İlişkileri Merkezi tarafından sizinle iletişime geçilmektedir.
Web sitemizden yapacağınız 1000 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti ödemezsiniz, 1000 TL altı alışverişlerinizde sepetinize kargo ücreti yansımaktadır.
Teslimat yöntemini “Mağazadan Teslim Al” seçmeniz durumunda, sipariş ettiğiniz ürünü aynı gün seçtiğiniz mağazadan kargo ücreti ödemeden teslim alabilirsiniz.
Aynı Gün Teslimat” hizmetini seçmeniz durumunda hizmet bedeli, kargo ücretine ek olarak 49,90 TL’dir.
Mağazalarımızdan yapacağınız alışverişlerde, satın aldığınız ürün için “Eve Teslim” talep etmeniz durumunda nakliye ücreti alınmaktadır. Satın aldığınız ürüne göre nakliye ücret bilgisini mağazalarımızdan alabilirsiniz.
Bu hizmetimiz ile mediamarkt.com.tr üzerinden sipariş verip mağazadan teslim almak istediğiniz bir ürünü, ürünün stoğu seçmiş olduğunuz mağazamızda mevcut durumdaysa, seçmiş olduğunuz mağazamızın internet satış noktasından1-3 iş günü içinde teslim alabilirsiniz.
Ürün stok durumunu mediamarkt.com.tr üzerinden yapacağınız ödeme ya da seçim esnasında ilgili mağazanın stok durumundan kontrol edebilirsiniz.”
- Sepet adımında teslimat türü olarak “Mağazadan Teslim Al”ı seçip, siparişi teslim alacağınız size en yakın mağazayı belirleyiniz.
- Satın alma işlemi sonrasında siparişiniz 1-3 iş günü içinde teslime hazır olacaktır.
- Siparişiniz hazırlandığında tarafınıza bilgilendirme e-postası gönderilir.
- E-posta içerisinde bulunan QR kodunu mağazadaki çalışanlarımıza göstererek ürününüzü hızlıca teslim alabilirsiniz.
*QR kodun herhangi bir nedenle paylaşılamaması halinde işlem güvenliğinin sağlanması adına sipariş esnasında beyan ettiğiniz cep telefonu numarasına gönderilecek SMS ile tarafınıza iletilen OTP kodunun müşteri temsilcimize iletilmesi gerekmektedir.
Teslimat yöntemini “Mağazadan Teslim Al” seçerek ile oluşturduğunuz siparişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz.