Kurulum Hakkında
Adımlar
Ürünü teslim almadan önce paketi kontrol ediniz. Paket hasarlı ise ürünü teslim almayabilirsiniz.
Kurulum gerektiren ürünlerin kutusu yetkili servis teknik servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır.
Satın aldığınız markanın çağrı merkezine ulaşarak kurulum kaydı oluşturunuz.
Kurulum Tavsiye Edilen Ürün Grupları
Altus
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır.
Garanti kapsamı
Buzdolabı, derin dondurucu, çamaşır makinesi, kurutmalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makineleri, fırın, ankastre mikrodalga fırın 3 yıl Arçelik garantisi kapsamındadır.
Su sebili, mini-midi fırın, ocaklar, aspiratörler, davlumbazlar, mikrodalga fırınlar 2 yıl Arçelik garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Satın alınan ürünler çeyizlik olarak bekletilecek ise, bekletme süresi teslim tarihinden itibaren 3 yıldır. Teslim tarihi itibarıyla 3 yılı aşmamış ve çeyizlik olarak bekletilen ürünlerin garantisi, montajın yapıldığı gün itibaren başlar.
Axen
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Axen TV lerin kurulumu Sunny yetkili servisleri tarafından ücretli olarak yapılmaktadır. Güncel kurulum ücretleri için markanın Müşteri Hizmetlerinden bilgi alabilirsiniz.
Kullanıcı kaynaklı hasarlar hariç, kurulum hizmeti alınması durumunda + 1 yıl garanti hediye edilmektedir, toplam garanti süresi 3 yıl olmaktadır. Kurulum hizmeti alınmaması durumunda ürünler 2 yıl Sunny garantisi altındadır. Duvar montajı yapılacak ise askı aparatı kurulum fiyatına dahil değildir.
Tüketici tv kutusunu, servisi beklemeden kendisi açtığı andan itibaren hasar vb durumlar için sorumluluğu kabul etmiş olur. Bu yüzden yetkili servis kurulumu tavsiye edilir.
Garanti kapsamı
2 yıl Sunny garantisi kapsamındadır.
Garanti süresi, kurulum yapıldığı takdirde kurulum tarihinden, kurulum yapılmadığı takdirde fatura tarihinde başlamaktadır.
Baymak
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Ücretsiz Montaj işlemi için 444 0 235 numaralı Baymak Müşteri Hizmetlerini arayıp, montaj ve garantiye alma işlemi için servis kaydı oluşturulmalıdır.
Klimalarda kutu içeriği ile ücretsiz olarak kurulum yapılır.
*Elektrik tesisatı hazır değilse; montaj yapılır, cihaz uzatma ile çalıştırılır ve ayarları gösterilir, ehli elektrikçi çağrılması istenir.
*Kutu içlerinden 9-12-18 modellerimizden 4 mt, 24-48 modellerimizden ise 5 mt bakır boru çıkmaktadır. Harici kullanım gerekirse ilave ücret istenir. (1 mt uzatmada ödenene bedel; 1 metre gidiş, 1 metre dönüş bakır boru, ilave gaz ve kaynak için işçilik ücretini kapsar)
*Karot (Dökme beton) duvarlarda kurulum yapılabilmesi için karot matkabı gerekir. Duvar işaretlenerek, müşteriden karotçuya deldirilmesi istenir.
*Dış ünitenin takılacağı alanlar bazen montaja uygun olmadığında, İSG kuralları çercevesinde müşteriden kafesli vinç çağırması istenir ve ücreti müşteri karşılar.
*Keşif hizmeti ücretlidir.
Garanti kapsamı
Garanti süresi 5 yıldır.
Çeyiz Kampanyası
Yetkili servisin montaj ve ilk çalıştırma işlemi sonrası garanti başlar.
BOSCH
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır. Mikrodalga fırınlarda ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir.
Klimalarda fatura ile birlikte 444 24 74 numarasından ilk çalıştırma – montaj talebinde bulunabilir.
Garanti kapsamı
Beyaz eşya ürünleri 3 yıl Bosch garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Garanti servis kurulumundan sonra başlamaktadır.
DEMIRDOKUM
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Kombi ürünleri hariç tüm ürünlerde kurulum ücretsizdir. DemirDöküm servisleri klima montajında elektrik tesisatını yapmamaktadır.
Garanti kapsamı
Klima ve termosifon ürünleri 3 yıl Demirdöküm garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Bulunmamaktadır.
ELECTROLUX
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır. Derin dondurucular, tezgah altı buzdolapları ve mikrodalga fırınlarda ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir.
Garanti kapsamı
Büyük beyaz eşyalar 3 yıl, Ocak ve Davlumbaz ürünleri 2 yıl Electrolux garantisi kapsamındadır.
GRUNDIG
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır. Kombi grubunda ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir.
Klimalarımız ücretsiz montaj kapsamındadır. Bu kapsam sadece montaj ile ilgili işlemleri kapsar. Elektrik altyapı, karot ile delme, vinç ihtiyacı gibi ilave işleri kapsamaz. Maksimum boru uzunluğuna kadar olan malzemeler de ücretsiz kapsamındadır. Maksimum boruyu geçenler ücretli olsa dahi teknik olarak yapılmamaktadır.
Grundig marka televizyonların kurulumu Arçelik yetkili servisleri tarafından ücretsiz olarak yapılmaktadır. Kurulum zorunluluğu yoktur ancak tavsiye edilir.
Garanti kapsamı
TV, buzdolabı, derin dondurucu, çamaşır makinesi, kurutmalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makineleri, fırın, ankastre mikrodalga fırın, termosifon, şofben, kombi ve klimalar 3 yıl Arçelik garantisi kapsamındadır. Garanti süresi kurulum tarihinde başlamaktadır. Kurulum hizmeti alınmadığı takdirde ürün garantisi fatura tarihinden itibaren başlamaktadır.
Su sebili, mini-midi fırın, ocaklar, aspiratörler, davlumbazlar, infrared sobalar, mikrodalga fırınlar 2 yıl Arçelik garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Satın alınan ürünler çeyizlik olarak bekletilecek ise, bekletme süresi teslim tarihinden itibaren 3 yıldır. Teslim tarihi itibarıyla 3 yılı aşmamış ve çeyizlik olarak bekletilen ürünlerin garantisi, montajın yapıldığı gün itibaren başlar.
HOOVER
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır. Derin dondurucular, tezgah altı buzdolapları ve mikrodalga fırınlarda ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir.
Garanti kapsamı
Büyük Beyaz Eşya ürünleri 3 yıl, Derin dondurucu ürünleri 2 yıl Hoover garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Ürünün kurulacağı zaman faturasının ibraz edilmesi garanti başlangıcı için yeterli olacaktır. Ürünün beklemesi kaynaklı oluşabilecek hasar ve/veya arızalar, parça değişimleri garanti kapsamına alınmaz. Ürünün mutlaka orijinal ambalajında ve faturası ile muhafaza edilmiş olması gerekir.
LG
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır.
Klima montajlarında, evin elektrik tesisatından (Buat, sigorta panosu vb) klimanın yanına konacak şaltere (V Otomat) kadar olan kabloyu yönetmelik gereği uzman bir elektrikçinin çekmesi gerekir. Yetkili servis teknisyeni klimada bulunan iç ve dış ünite montajını gerçekleştirir.
*Klima kurulumu yetkili servislerimiz tarafından ücretsiz olarak yapılmaktadır.
*Mono split klimalarda kutu içerisinden 4 metra bakır boru, haberleşme kablosu ve tahliye hortumu çıkmaktadır.
*Kurulumda dış ünite askı seti, 4 metreye kadar bakır boru döşenmesi ücretsiz olarak yapılır.
*Kurulumda vinç, ekstra işçilik gerektiren durumlar müşteri tarafından karşılanır.
*Yeni takılacak klimanın yerinde eski klima sökümde ücret alınır.
*Klima keşif yetkili servisler tarafından ücretli yapılmaktadır.
40"" üzeri televizyonlarda;
Yetkili servis tarafından kurulum yapılması zorunlu olup ücretsizdir. Yetkili servisten önce ürün ambalaj ve kutusunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden kutuyu açmanız durumunda ürün garanti dışı kalacaktır.
40"" ve altı televizyonlarda;
Yetkili servis kurulumu zorunluluğu yoktur ancak hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. Talep ettiğiniz takdirde LG müşteri hizmetlerini arayarak ücretli kurulum talebinde bulunabilirsiniz. Yetkili servis olmadan ürünün açılması halinde herhangi bir garanti dışı kalma durumu söz konusu değildir. Kurulum hizmeti alındığı takdirde ürün garantisi kurulum tarihinden itibaren başlamaktadır. Kurulum hizmeti alınmayan televizyonlarda garanti fatura kesim tarihinde başlamaktadır. Aldığınız ürünü daha sonra kullanmak istiyorsanız, müşteri hizmetlerini arayarak “çeyizlik ürün” kaydı oluşturmalısınız. Bu şekilde garantinin başlamasını için 6 ay ek süre verilmiş olur.
Garanti kapsamı
Buzdolabı,çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve kurutma makineleri 3 yıl , Klima ve TV ler 2 yıl LG garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
LG Çağrı Merkezini arayıp çeyizlik ürün kaydı oluşturmanız durumunda fatura tarihinden itibaren 6 ay ilave süre verilmektedir.
MIELE
Marka İletişim Numarası
Hafta içi 09:00 - 19:00 / Cumartesi 10:00 - 14:00 saatleri arasında 444 11 22 numarasından Miele ile ilgili her türlü bilgi ve yetkili teknik servis talebi oluşturulabilir.
Kurulum
Cihazların kurulumu ve aktivasyonu Miele yetkili teknik servisleri tarafından yapılır. Teslimat, kurulum ve aktivasyon ücretsizdir. 444 11 22 numarasından kurulum kaydı oluşturulmalıdır.
Garanti kapsamı
Beyaz eşya ürünleri 2 yıl Miele garantisi kapsamındadır. Ürünlerin garantisi, montajın yapıldığı günden itibaren başlar. Montajı fatura tarihinden itibaren 3 yıl içerisinde yapılmayan ürünlere garanti verilmez. Montajın Miele Müşteri Hizmetleri biriminin görevlendirdiği yetkili servis tarafından yapılması gerekmektedir.
ONVO
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Herhangi bir inç boyutu için yetkili servis tarafından kurulum zorunluluğu yoktur ancak hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. Kurulum hizmeti talep ettiğiniz takdirde Onvo Müşteri Hizmetlerini arayarak ücretli kurulum talebinde bulunabilirsiniz.
Garanti kapsamı
2 yıl Onvo garantisi kapsamındadır. Garanti süresi fatura tarihinde başlamaktadır.
PEAQ
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Peaq TV ürünlerinde kurulumlar ücretlidir ve kurulumlar Sunny yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Güncel kurulum ücretleri için markanın Müşteri Hizmetlerinden bilgi alınabilir.
Tüketici tv kutusunu, servisi beklemeden kendisi açtığı andan itibaren hasar vb durumlar için sorumluluğu kabul etmiş olur. Bu yüzden yetkili servis kurulumu tavsiye edilir.
Garanti kapsamı
2 yıl Sunny garantisi kapsamındadır Garanti süresi, kurulum yapıldığı takdirde kurulum tarihinden, kurulum yapılmadığı takdirde fatura tarihinde başlamaktadır.
PHILIPS
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Herhangi bir inç boyutu için yetkili servis tarafından kurulum zorunluluğu yoktur ancak tavsiye edilir, hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. 32 inç ve altı TV lerde ücretli, 43 inç ve üzeri TVlerde ücretsiz olarak kurulum yapılmaktadır. Güncel kurulum ücret bilgisine Philips müşteri hizmetlerinden ulaşabilirsiniz. Yetkili servis dışında müşterinin ürünü açması halinde herhangi bir garanti dışı kalma durumu söz konusu değildir.
Garanti kapsamı
TV ler 2 yıl Philips garantisi kapsamındadır. Garanti süresi fatura tarihinde başlamaktadır.
PROFILO
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır. Mikrodalga fırınlarda ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir.
Garanti kapsamı
Beyaz eşya ürünleri 3 yıl Profilo garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Garanti servis kurulumundan sonra başlamaktadır.
SAMSUNG
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır. Mikrodalga fırınlarda ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir.
40"" ve üzeri televizyonlarda;
Yetkili servis tarafından kurulum yapılması zorunlu olup ücretsizdir. Yetkili servisten önce ürün ambalaj ve kutusunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden kutuyu açmanız durumunda ürün garanti dışı kalacaktır.
32"" ve altı televizyonlarda;
Yetkili servis tarafından kurulum zorunluluğu yoktur ancak hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. Kurulum hizmeti talep ettiğiniz taktirde Samsung müşteri hizmetlerini arayarak ücretli kurulum talebinde bulunabilirsiniz.
Garanti kapsamı
Çamaşır makinesi, Kurutmalı çamaşır makinesi, kurutma makinesi, bulaşık makinesi, buzdolabı 3 yıl, diğer ürün grupları 2 yıl Samsung garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Garanti servis kurulumundan sonra başlamaktadır.
SIEMENS
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Büyük beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır. Mikrodalga fırınlarda ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir.
Garanti kapsamı
Beyaz eşya ürünleri 3 yıl Siemens garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Garanti servis kurulumundan sonra başlamaktadır.
SONY
Marka İletişim Numarası
Kurulum
50” ve altı Led TV lerde kurulum ücretli olup güncel fiyat bilgisi için Sony Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Sadece 48” OLED TV lerde ve 50WF modellerinin kurulumu ücretsizdir.
55” inç ve üzerine kurulum ücretsiz olarak yapılmaktadır. Kurulum zorunluluğu yoktur ancak tavsiye edilir.
Garanti kapsamı
Kullanıcı kaynaklı hasarlar hariç, TVler 2 yıl Sony garantisi altındadır. Garanti süresi fatura tarihinde başlamaktadır.
SUNNY
Marka İletişim Numarası
Kurulum
Sunny marka 43 inç ve üzeri TV lerde servis tarafından kurulum ücretsiz yapılarak + 1 yıl garanti hediye edilmektedir, toplam garanti süresi 3 yıl olmaktadır.
Güncel kurulum ücretleri için Sunny Müşteri Hizmetlerinden bilgi alınabilir.
Tüketici tv kutusunu, servisi beklemeden kendisi açtığı andan itibaren hasar vb durumlar için sorumluluğu kabul etmiş olur. Bu yüzden yetkili servis kurulumu tavsiye edilir.
Garanti kapsamı
2 yıl Sunny garantisi kapsamındadır
TCL
Marka İletişim Numarası
Kurulum
TCL marka televizyonların kurulumu TCL yetkili servisleri tarafından ücretsiz olarak yapılmaktadır. Kurulum zorunluluğu yoktur ancak tavsiye edilir.
Garanti kapsamı
TV ler 2 yıl Bilkom Güvencesi kapsamındadır. Garanti süresi fatura tarihinde başlamaktadır
VESTEL
Marka İletişim Numarası
Kurulum
300 Litre ve 300 Litre altı buzdolapları, 3 çekmeceli dondurucular, 150 litre altı sandık tipi derin dondurucular ve mikrodalga ürünleri hariç, tüm beyaz eşyalarda ücretsiz yetkili servis kurulumu yapılmaktadır.
Mediamarkt’tan satın alınan Vestel marka klimaların kurulumu ücretsizdir.
*Müşteriler ekstra boru geretkiğinde boruyu kendileri temin etmek istiyorsa; temin edebilir. Fakat müşterinin aldığı borudan kaynaklı üründe bir sorun çıkarsa yapılacak işlemler ücretli olur. Müşterinin kendi temin ettiği boruya Vestel tarafından garanti verilmez.
*Vestel, Regal ve Finlux markalı duvar tipi klimalarda kullanılan boru ürünün içerisinden çıkan 4 metrelik alüminyum borudur. Eğer içerisinen çıkan Alüminyum boru yetmezse; 15 metreye kadar ücretsizdir.
*Salon tipi klimalarda kullanılan boru ürünün içerisinden çıkan 5 metrelik bakır borudur. Eğer içerisinen çıkan 5 metrelik bakır boru yetmezse; 20 metreye kadar ücretsizdir. Bu tip klimalarda elektrik kablosu müşteri tarafından temin edilir.
*Vestel marka otel tipi (HTS) klimalarda kullanılan boru ürünün içerisinden çıkan 4 metrelik alüminyum borudur. Eğer içerisinen çıkan Alüminyum boru yetmezse; kullanılacak ekstra alüminyum boru ücreti müşteriye aittir.
*Split klimalarda marka, model ve kapasite fark etmeksizin elektrik kablo 5 metredir. Daha fazla kullanılması gerekirse, ücret müşteri tarafından karşılanır.
*Tüm klimalarda marka, model ve kapasite fark etmeksizin su tahliye hortumu iç ünite ambalajının içerisinden 2 metre uzunluğunda çıkmaktadır. 2 metreden daha fazla su tahliye hortumu kullanılması gerekirse servisimiz 15 metreye kadar ücretsiz su tahliye hortumu temin edebilir.
*Sıva üzerine yapılan klima montajları ücretsizdir. Müşteri sıva altı yani duvarın kırılıp boruların gizlenerek montaj yapılmasını talep ederse kırma ve borulama ücretini müşteri karşılar.
*Klima montajında marka, model ve kapasite fark etmeksizin elektrik bağlantısı yetkili servis tarafından yapılamaz.
*Klima montajı esnasında iskele, forklift, vinç vb. ekipmanların gerektiği durumlarda ücretin müşteri tarafından karşılanması gerekmektedir.
Vestel yetkili servisleri tarafından 40 inç ve altına ücretli, 40 inç üzerine ücretsiz olarak yapılmaktadır. Güncel ücret bilgisine Vestel müşteri hizmetlerinden ulaşabilirsiniz. 40 inç üzeri televizyonlarda yetkili servis tarafından kurulum zorunludur. Kurulum hizmeti alınması durumunda, yetkili servisten önce kutunun açılması ürünün garantisini bozacaktır. Garanti süresi, kurulum yapıldığı takdirde kurulum tarihinden, kurulum yapılmadığı takdirde fatura tarihinde başlamaktadır.
Garanti kapsamı
Büyük Beyaz Eşya ürünleri ve Klimalarda 3 yıl, Ankastre mikrodalgalar, solo mikrodalgalar ve TV ler 2 yıl Vestel garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Beyaz Eşya ürün grubunda fatura tarihinden itibaren 3 yıl içinde ürünün garantisi başlatılmalıdır. Montaj hizmeti olan ürünlerde çeyizlik bekletme süresi içinde montaj hizmeti alındı ise, ürünün garantisi montaj tarihinden itibaren başlatılır. Aksi takdirde garanti fatura tarihinden itibaren başlamaktadır.
VEITO
Marka İletişim Numarası
444 30 61
Kurulum
Ücretsiz kurulum hizmeti verilmemektedir. Ürünler montaj hariç olarak satıştadır.
Garanti kapsamı
Tüm ürünlerimiz fatura tarihinden itibaren 2 yıl firma garantisi kapsamındadır.
Çeyiz Kampanyası
Ürünün kurulacağı zaman faturasının ibraz edilmesi garanti başlangıcı için yeterli olacaktır. Ürünün beklemesi kaynaklı oluşabilecek hasar ve/veya arızalar, parça değişimleri garanti kapsamına alınmaz. Ürünün mutlaka orijinal ambalajında ve faturası ile muhafaza edilmiş olması gerekir.
FUJIPLUS
Marka İletişim Numarası
0 850 305 1 444
Kurulum
Ücretsiz Montaj işlemi için 0850 305 1 444 numaralı Fujiplus Müşteri Hizmetlerini arayıp, montaj ve garantiye alma işlemi için servis kaydı oluşturulmalıdır.
Klimalarda kutu içeriği ile ücretsiz olarak kurulum yapılır.
*Elektrik tesisatı hazır değilse; montaj yapılır, cihaz uzatma ile çalıştırılır ve ayarları gösterilir, ehli elektrikçi çağrılması istenir.
*Kutu içlerinden 9-12-18-24 modellerimizden 4 mt tesisat kullanılmaktadır. Harici kullanım gerekirse ilave ücret istenir.
*Karot (Dökme beton) duvarlarda kurulum yapılabilmesi için karot matkabı gerekir. Duvar işaretlenerek, müşteriden karotçuya deldirilmesi istenir.
*Dış ünitenin takılacağı alanlar bazen montaja uygun olmadığında, İSG kuralları çerçevesinde müşteriden kafesli vinç çağırması istenir ve ücreti müşteri karşılar.
*Filtre temizliği ve ünite bakımı garanti kapsamı dışıdır. Ücrete tabiidir
Garanti kapsamı
Garanti süresi 2 yıldır.
Garanti başlangıcı, klima montaj formu üzerindeki tarih kabul edilir.
Klima montaj formu kaybedildiyse Garanti başlangıç tarihi, fatura tarihi kabul edilir.
Yetkili servisimizin haricinde müdahalelerde, garanti otomatik olarak sona ermiş olur.
DAIKIN
Marka İletişim Numarası
(0216) 444 999 0
Kurulum
Tüm Daikin split klima fiyatlarında 5 metreye kadar bakır boru elektrik kablosu ve drenaj hattı, montaj ve devreye alma fiyatına dahildir. 5 metre montaj mesafelerini aşan uygulamalarda ek tesisat bedeli yetkili servisler tarafından müşteriden talep edilir.
*Montaj işlemlerinde gerekebilecek elektrik besleme hattı ve sigorta işlemleri ile diğer inşaat, vinç ve dekorasyon işleri tamamen müşteriye aittir.
*Tüm arıza, bakım, işletmeye alma ve montaj gibi hizmet taleplerinizi Daikin Çağrı Merkezi (0216) 444 999 0 üzerinden gerçekleştirmenizi rica ederiz.
*Daikin Yetkili Servisleri tarafından yapılmayan servis hizmetleri ürünü garanti dışına çıkaracaktır.
Garanti kapsamı
Daikin duvar tipi split klimalar, devreye alınma tarihinden itibaren iç ve dış ünite olarak 6 yıl garantilidir.
DAYLUX
Marka İletişim Numarası
(0216) 444 999 0
Kurulum
Tüm Daylux split klima fiyatlarında 4 metreye kadar bakır boru elektrik kablosu ve drenaj hattı, montaj ve devreye alma fiyatına dahildir. 4 metre montaj mesafelerini aşan uygulamalarda ek tesisat bedeli yetkili servisler tarafından müşteriden talep edilir.
*Montaj işlemlerinde gerekebilecek elektrik besleme hattı ve sigorta işlemleri ile diğer inşaat, vinç ve dekorasyon işleri tamamen müşteriye aittir.
*Tüm arıza, bakım, işletmeye alma ve montaj gibi hizmet taleplerinizi Daikin Çağrı Merkezi (0216) 444 999 0 üzerinden gerçekleştirmenizi rica ederiz.
*Daikin Yetkili Servisleri tarafından yapılmayan servis hizmetleri ürünü garanti dışına çıkaracaktır.
Garanti kapsamı
Daylux duvar tipi split klimalar, devreye alınma tarihinden itibaren 2 yıl cihaz ve 3 yıl kompresör garantisi altındadır.